Survey Rokok
Group 1
DATE : 23 Nov 2009, Monday @ 2.30 PM
GENDER/RACE : Malay / MALE
AGE : 31-35 ( 2 Respondents Only )
LANGUAGE : Bahasa Melayu
TOKEN : RM 130.00
CRITERIA : Smokes Marlboro Lights
Group 3
DATE : 24 Nov 2009, Monday @ 2.30 PM
GENDER/RACE : Malay / MALE
AGE : 25-30 ( 2 Respondents Only )
LANGUAGE : Bahasa Melayu
TOKEN : RM 130.00
CRITERIA : Smokes Dunhill Menthol
Group 4
DATE : 24 Nov 2009, Monday @ 7.00 PM
GENDER/RACE : Malay / MALE
AGE : 25-35 ( 2 Respondents Only )
LANGUAGE : Bahasa Melayu
TOKEN : RM 130.00
CRITERIA : Smokes Marlboro Menthol / Dunhill Menthol
Group 5
DATE : 25 Nov 2009, Monday @ 3.00 PM
GENDER/RACE : Malay / FEMALE
AGE : 31-35 ( 2 Respondents Only )
LANGUAGE : Bahasa Melayu
TOKEN : RM 130.00
CRITERIA : Smokes Dunhill Full Flavour
Group 6
DATE : 25 Nov 2009, Monday @ 7.00 PM
GENDER/RACE : Malay / Female
AGE : 25-30 ( 2 Respondents Only )
LANGUAGE : Bahasa Melayu
TOKEN : RM 130.00
CRITERIA : Smokes Salem Full Flavour
Group 7
DATE : 26 Nov 2009, Monday @ 2.00 PM
GENDER/RACE : Malay / Male
AGE : 31-35 ( 2 Respondents Only )
LANGUAGE : Bahasa Melayu
TOKEN : RM 130.00
CRITERIA : Smokes Salem - Full Flavour / Lights
VENUE: LEVEL 33 MENARA MULTI PURPOSE, CAPITAL SQUARE , NO 8 JALAN MUNSHI ABDULLAH, KUALA LUMPUR
Kepada sesiapa yang berminat sila hubungi / SMS - Nama, IC & Alamat ke talian 012-3157637 @ Email - azlitabahari@yahoo.com dengan kadar segera.
Survey Rokok
|
Labels:
Survey
Read User's Comments(0)
Pengenalan
|
Labels:
Akojaya
Akojaya Sdn Bhd telah ditubuhkan pada tahun 1981 dengan satu tujuan untuk memperkenalkan produk pinggan-mangkuk berkualiti tinggi di kalangan rakyat Malaysia. Matlamat utama syarikat adalah untuk memastikan produk ini dapat menembusi pasaran secara meluas dan boleh digunakan oleh golongan wanita di negara kita. Maka terhasillah Sistem Parti dan Arcopal.
Arcopal amat sinonim dengan Akojaya dan ini menunjukkan betapa kuatnya usaha Akojaya untuk menjadikan jenama dan produknya terkenal. Kami juga mempunyai hubungan kerjasama yang panjang dengan pembuat kaca nombor 1 dunia, Arc International. Jenama di bawah Akojaya juga telah bertambah daripada Arcopal kepada lebih 5 lagi jenama iaitu Luminarc, Arcuisine, Vitroflam, Crystal D’Arques dan Rak Glass.
Pada masa yang sama, peneraju Akojaya juga faham dengan kesukaran untuk memulakan sesuatu perniagaan. Selain daripada kos yang tinggi, faktor lain yang perlu diambilkira adalah seperti memperkenalkan produk baru dan keberkesanannya, memastikan stok sentiasa mencukupi serta perbelanjaan tinggi untuk iklan dan promosi. Pada tahun 1980-an, satu sistem pengagihan yang lebih berkesan telah diperkenalkan dengan memberi lebih tumpuan untuk berkongsi ganjaran dengan pelbagai pihak di dalam rantaian untuk memaksimumkan pengedaran produk dan jenama. Dari sinilah lahirnya Sistem Parti Akojaya dan ianya masih dilaksanakan sehingga kini.
Keahlian Akojaya
|
Labels:
Akojaya
Loyalty Membership Program
Bayaran Untuk Keahlian Loyalty Membership Adalah RM16.00 (Yuran Tahunan)
Faedah-faedah yang akan diberikan kepada Loyalty Member termasuk:
- Baucar diskaun sebanyak RM10
- Diskaun tetap 10% atas semua pembelian barangan Akojaya
- Kupon penebusan (Redemption Coupon) untuk setiap pembelian RM30. Kupon boleh dikumpul untuk menebus barangan dalam katalog redemption Loyalty Member Akojaya
- Katalog Asas Akojaya percuma
- Kad boleh digunakan seluruh Malaysia sama ada dengan pengedar Akojaya, stokis, cawangan ataupun ibu pejabat Akojaya
Pengedar Biasa (Ordinary Dealer)
Keahlian Sebagai Pengedar Biasa (OD) Adalah RM60.00 Untuk Pembelian Kit Jualan dan;
|
Faedah-faedah yang akan diberikan untuk Pengedar Biasa:
- Mendapat diskaun tetap sebanyak 25% pada harga jualan kasar.
- Boleh menikmati semua faedah OD yang ditawarkan dalam Skim insentif Akojaya apabila mencapai RM3000.00 jualan peribadi setiap tahun
Subscribe to:
Posts (Atom)